Makra Peak Tour (Urdu)

Sharing is caring!

The Makra Peak - a scenic Peak in the Mansehra

مکرا چوٹی - ضلع مانسہرہ کی ایک حیرت انگیز چوٹی

مکرا چوٹی خیبر پختون خوا میں ضلع مانسہرہ کی تحصیل بالاکوٹ میں واقع 3586 میٹر بلند ہمالیہ پہاڑ ہے۔

اس چوٹی کا نام اردو کے پس منظر کے لفظ “مکرا” سے ماخوذ ہے جس کا مطلب ہے مکڑی۔ پہاڑوں کی چوٹی پر مکڑی کی شکل دینے والے برف کے ذریعہ بنائے گئے اس ڈھانچے کی وجہ سے اس نام سے علاقے کے مقامی افراد اسے پکارتے ہیں۔ اور یہ اسی نام سے مشہور ہے۔

وادی شوگران پر واقع یہ مشہور مکرا چوٹی کیوی اور جنوب میں پائی میڈو کے سلسلے میں جنوب مشرق کے اندر واقع ہے۔ اوسطا 4-6 گھنٹے کا ٹور (ٹریکر کی فٹنس پر منحصر ہے) پے سے آگے مکرا ٹاپ کی طرف جاتا ہے۔

یہ “مکڑی چوٹی” ایک حیرت انگیز حیرت انگیز ہمالیہ پہاڑی چوٹی مقام ہے ، جو خیبر پختون خوا ، پاکستان ، مانسہرہ کی تحصیل بالاکوٹ میں واقع ہے۔
مکرا سے اوپر آنے والے وزیٹرز ایک طرف وادی کاغان اور دوسری طرف کشمیر کے دلکش نظاروں سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔ دوسرے بہت سے مشہور پہاڑوں جیسے ملیکا پربت ، چمبرا ، موسی کا موسلہ اور شنگری بھی اوپر سے دکھائی دیتے ہیں۔
اس خوبصورت مقام تک پہونچنے کا ایک اور راستہ آزادکشمیر کے دارالحکومت مظفرآباد سے ہوتا ہوا جاتا ہے۔ یہ مکڑی کے بیس کیمپ بھری سے تقریبا 35 کلو میٹر کے فاصلے پر ہے۔ قریب 5 سے 6 گھنٹے کی ہاکینگ آپکو مکرہ کی چوٹی کی طرف لے جاۓ گی۔

ماکرا ایک عام ٹریکنگ چوٹی ہے جس پر پہنچنے کے لئے کسی بھی تکنیکی ٹرینگ کا حامل ہونا ضروری نہیں ہے۔تاہم کسی گایٔڈ کی رہنمای کا ہونا کافی اہم اور محفوظ ہوگا۔ یہاں کم علمی اور غفلت کی وجہ سے کیٔ اموات ہویٔ ہیں۔ ٹریکرز کی غفلت کے علاوہ شدید موسم بھی اس کی اہم وجہ ہے۔

How to reach Makra Peak

مکرا چوٹی کیسے پہنچیں

کاغان روڈ پر مانسہرہ شہر سے تقریبا 62 کلومیٹر (38 میل) دور کیوی آتا ہے۔ کیوی سے ، ایک ہی سڑک (تقریبا 7 7 کلومیٹر) اوپر کی طرف شوگران کی طرف جاتی ہے۔ یہ سیاحوں کا ایک مشہور سیاحت گاہ ہے اور سیاحوں کے رہنے کے یہاں کچھ موٹلز ہیں۔ اب سفر کا ایک ٹریکنگ حصہ آتا ہے۔ شوگران سے آپ ٹریک کے لئے جیپ ، گھوڑے یا پونی کرایہ پر لے سکتے ہیں اگر آپ بیک پیکنگ کو ترجیح نہیں دیتے ہیں۔ ایک جیپ آپ کو سری تک لے جاسکتی ہے۔ آگے سے سری فٹ کا ٹریک شروع ہوتا ہے۔ آپ چاہیں تو مکرا چوٹی کے اڈے کے کیمپ تک بقیہ ٹریک کے لئے ٹٹو یا گھوڑے بھی رکھ سکتے ہیں۔ یہ تقریبا 4 گھنٹے کا ٹریک ہے۔ سفر آپ کی فٹنس پر منحصر ہے۔

Safety and Precautions for Tourists

سیاحوں کےلیے حفاظتی اور احتیاطی تدابیر

اگرچہ مکڑہ چڑھنے کے لئے ایک سادہ چوٹی ہے لیکن اگر آپ کو موسمی حالات ناگفتہ بہ ہوں تو چڑھنے سے گریز کرنے کی بہت تاکید کی گئی ہے۔ خاص طور پر طوفانی یا دھند کے موسم میں ، پہاڑ پر چڑھنا بہت خطرناک ہے۔

سانس کی دشواریوں کے شکار افراد کو ٹریک اور چڑھنے سے گریز کرنا چاہئے۔

Leave a Reply